Moderan muškarac uživa u modi i uživa u sebi, spreman je izaći iz zone komfora, želi izgledati dobro i uživati u životu

Riječki butik Mondo Uomo koji se nalazi u riječkom Tower centru  predstavio je novu kampanju, a već prvi dan društvene mreže su popularno rečeno „gorile“. Peta kampanja donosi zaokret i prvi put ulogu modela preuzeo je Miroslav Novačić, vlasnik butika koji se odlično snašao u ulozi modela! Time je itekako potvrdio da vjeruje u svoj brand i da je Mondo Uomo mjesto za muškare koji znaju što žele, a žele samo najbolje.

Filip Gržinčić potpisuje najavni video i fotografije, a kompletni stylinzi dio su bogate ponude muške modne oaze Mondo Uomo te su upotpunjeni naočalama optike Ghetaldus!

Fotografije potpisuje Filip Gržinčić, a kompletni stylinzi dio su bogate ponude muške modne oaze Mondo Uomo te su upotpunjeni naočalama optike Ghetaldus

Moderan muškarac uživa u modi i uživa u sebi, spreman je izaći iz zone komfora, želi izgledati dobro i želi uživati u životu. Mondo Uomo muškarac ne prati slijepo trendove, ali za sebe bira samo najbolje, a najbolje ga čeka u butiku koji spaja klasiku i moderan izričaj te se brine da svaki muškarac pronađe sve što mu treba za sve casual i svečane prilike.

Fotografije potpisuje Filip Gržinčić, a kompletni stylinzi dio su bogate ponude muške modne oaze Mondo Uomo te su upotpunjeni naočalama optike Ghetaldus

Oduševljeni smo koloritom i uzorcima i već zamišljamo stylish Mondo Uomo muškarce kako šeću Korzom jer Rijeka je grad koji ima svoje ja, ljude sa stavom i stilom, a sada i mjesto gdje se muškarci mogu savršeno odjenuti, od glave do pete.

Fotografije potpisuje Filip Gržinčić, a kompletni stylinzi dio su bogate ponude muške modne oaze Mondo Uomo te su upotpunjeni naočalama optike Ghetaldus

Video možete pogledati klikom na MONDO UOMO 

  • Tekst: PR
  • Foto: Filip Gržinčić