European Best Destination, utjecajna turistička organizacija čiji turistički portal ima više od šest milijuna posjetitelja, uvrstila je Volosko među 10 destinacija “skrivenih dragulja”!

Utjecajna turistička organizacija European Best Destinations pohvalila je gastronomsku ponudu Voloskog, ali i posebnu umjetničku atmosferu koja dominira povijesnim gradićem Volosko je odabrano među najljepše “skrivene dragulje” u Europi, prema izboru organizacije European Best Destinations čiji turistički portal ima više od šest milijuna posjetitelja. European Best Destinations (EBD) spada među vodeće neovisne autoritete u turizmu, a Volosko je svoju poziciju u prestižnom izboru zaslužilo odlukom panela putnika koji su birali između više od 280 destinacija diljem kontinenta.

Istinsko “srce mora” kuca u ribarskom mjestu Kvarnerskog zaljeva. Volosko je destinacija koju obavezno morate posjetiti zbog ukusne, iznimno svježe ribe i restorana s plodovima mora. Uživat ćete u dobrodošlici i autentičnoj atmosferi dok šećete ulicama Voloskog, otkrivajući ateljee umjetnika i umjetničke galerije, ali i čarobnom doživljaju klapske pjesme, jazz glazbe i drugih kulturnih i umjetničkih događanja, navodi EBD o Voloskom, ističući kako se radi o gradiću uz Opatiju, koju nazivaju jednom od najljepših destinacija u Hrvatskoj i utočištu za ljubitelje wellnessa, opuštanja i – čokolade.

Uz Volosko, među 10 destinacija “skrivenih dragulja” uvrštena su francuska, belgijska, španjolska, britanska, švedska i talijanska turistička mjesta.

“Ovo je važno priznanje za Volosko i veliki poticaj za daljnji rad na promociji naše rivijere. European Best Destinations je jedna od najznačajnijih turističkih organizacija koja izdaje turističke vodiče i čije preporuke prate milijuni ljudi, a prenose je veliki mediji kao što je Forbes i Conde Nast Traveller koji je objavio i članak o “skrivenim draguljima” Europe.

Očekujemo da će ovaj izbor povećati zanimanje za Volosko među posjetiteljima Opatije i okolice, ali i biti samostalan motiv za dolazak u našu destinaciju. Nastavit ćemo i dalje brendirati Volosko kao jedinstveno turističko mjesto s vrhunskom gastronomskom ponudom, umjetničkom “dušom” i posebnom atmosferom. Upravo je to bio i cilj uspješno provedenog europskog projekta “Feel & Taste” koji je promovirao opatijsko zaleđe i Volosko kao novi turistički proizvod s naglaskom na autohtone lokalne namirnice i kulinarsku tradiciju, kulturno stvaralaštvo i posebni doživljaj koji Volosko nudi svojim posjetiteljima”, kazala je direktorica TZ Opatije Suzi Petričić.