Jedinstvena i predivna priča dvije mame Martine i Larise: Cilj ove kampanje je da uz pomoć medija promijenimo percepciju javnosti o osobama sa DSom
Da vam se prvo predstavimo. Mi smo Martina i Larisa, mame Kristijana i Laure koji su rođeni sa Down sindromom. Aktivno sudjelujemo na domaćoj kao i na svjetskoj sceni osoba sa Down sindromom, te smo odlučile napravit pomak u našoj državi, te pokazati kako naša djeca mogu biti sve kao i druga djeca urednog razvoja i da je samo nebo granica.
Potaknute mnogim pozitivnim primjerima iz svijeta odlučile smo da bi bilo dobro kada bi smo i mi krenuli u smjeru uključivanja djece sa DSom u modne kampanje sa HR brandovima kako bi pokazali javnosti da svijet mode i marketinga nije rezerviran samo za djecu i odrasle bez teškoća već da ljepota ima mnogo lica, te da svatko od nas ima “ono nešto” i da svako dijete ima pravo biti sudionik u svim aspektima društvenog života.
Brand Looly Boo pratimo već neko vrijeme i svidio nam se njihov moderan dizajn, te ih je mama Martina otvoreno pitala za suradnju na koju su oni odmah oduševljeno pristali! Već su pripreme za jesensku kolekciju bile u zamahu, a mi smo uletili baš u pravo vrijeme! Ideje su se nizale jedna za drugom i zajedničkim angažmanom mi smo uspjeli ostvariti sve što smo isplanirali, pa i više zahvaljujući prekrasnim partnerima Vanji i Marku Tolić.
Naknadno se javio još jedan domaći brand sa kojim već radimo na Božićnoj kolekciji koja će vas sve oduševiti. Biti će to pravo Božićno iznenađenje! Tako da se priča i dalje nastavlja…
Tko su naši modeli iz priče?
Kristijan (3) živi u Zagrebu i ove godine je izabran za ambasadora jedne neprofitne globalne organizacije iz Sjedinjenih američkih država “Nothing Down” i to kao jedno od 35 djece iz cijelog svijeta. Njegov zadatak je da svojim angažmanom na društvenim mrežama i drugim medijima senzibilizira javnost prema djeci sa DSom diljem svijeta, a osobito u svojoj zemlji. Maleni maneken je iznimno je talentiran za glabu i ples, brzo pamti sve koreografije i ima dobar sluh i osjećaj za ritam. Vrlo je senzibilan i nježan. Obožava plivanje, ronjenje i druge aktivnosti u vodi. Uključen je u program rane edukacije gdje ga se na zabavan način uz zanimljive materijale podučava i priprema za daljnje izazove koji ga čekaju u vrtiću i školi. Voli ići u vrtić i družiti se sa prijateljima. Prijatelji ga prihvaćaju i aktivno sudjeluju u aktivnostima koje su vezane uz njegov rast i razvoj, pomažu mu, maze ga, igraju se s njim. Znate .. djeca nemaju predrasude, oni gledaju srcem.
Laura (3) živi u Matuljima i aktivno sudjeluje u društvenim krugovima, kampanjama kao i na društvenim mrežama sa svojim blogom tj. FB stranicom A day in Lauras life with down/Dan u Laurinom životu sa downom sa preko 2.500 vjernih obožavatelja. Od rođenja je bila u dva kalendara, reklamnoj kampanji za Udrugu Rijeka 21, imala dva nastupa na lokalnoj TV, na nekoliko američkih društvenih stranica za širenje inkluzije. Malena dama iz priče je vesela 3 godišnjakinja koja je usprkos zdravstvenim tegobama izrasla u prekrasnu zvrkavu djevojčicu. Svakodnevno nam dokazuje koliki je borac i da se sve može uz neprestani rad i trud. Jako puno radimo sa njom i rezultati su vidljivi. Laura ima starijeg brata Lucasa koji ima 5.godina i sa njim ima jednu posebnu vezu. Lucas je njen uzor i njen heroj, pa tako sve “spačke” koje radi je naučila kopirajući brata. Obožava plivanje i već je naučila roniti, jahanje, muziku, slikovnice, slaganje i umetanje predmeta na svakojake načine. Krenula je ovaj mjesec i u vrtić gdje su i tete i djeca oduševljeni sa njom. Svaki dan nauči nove nestašluke od vrtićkih prijatelja što je neizmjerno veseli, a i nas roditelje jer je prihvaćena baš onako kako treba i biti, bez razlika.
Na snimanju su se klinci odlično snašli, bili su veseli i uživali, a mi mame smo budno pratile situaciju kako bi sve prošlo u savršenom redu. Dizajneri su vrlo brzo uvidjeli kako su djeca sa Ds vrlo talentirana i da su zapravo “samo djeca” baš kao i druga djeca i da žele i vole sve što vole i drugi. U ponedjeljak 1.10. kreće modna kampanja te će biti otisnuti i Jumbo plakati iste u Zagrebu i Rijeci. Kako su se naši manekeni i trendsetteri snašli u svemu navedenom možete pogledati na slikama.
Cilj ove kampanje je da uz pomoć medija promijenimo percepciju javnosti o osobama sa DSom.
Želimo iskoristiti moć modne industrije za društveno prihvaćanje naše djece. Vjerujemo da će se budućnost osoba sa poteškoćama u razvoju promijeniti ukoliko i same tvrtke počnu vrednovati vrijednost koju ova skupina ljudi može doprinijeti u samom oglašavanju.”
Naše društvo po pitanju senzibilizacije ide naprijed, no veoma sporo i izričito velikim angažmanom pojedinaca i udruga. Mi želimo da se stvari sustavno mijenjaju i da se više i češće vrednuju kvalitete i talenti djece sa DSom, te da se tu pruži podrška kako bi dijete moglo postići svoj maksimalni potencijal.
Želimo lakše uključivanje djece u obrazovni sustav I kasnije na radna mjesta. Jer oni to mogu!
Zaključak je da su Laura i Kristijan dvoje obično neobičnih klinaca, koji vole glazbu, ples, plivanje, životinje, uče i vježbaju, idu u vrtić, imaju dan ispunjen aktivnostima, pred kamerom blistaju još od malena, oni su prijatelji koji se čupaju i vole, oni su malene zvijezde koje krče put svojim prijateljima! Oni tako mali, a tako VELIKI!
- Tekst: mama Larisa & Martina
- Fotografije: PR
- Brand: Looly Boo
Povezana priča: “Život s down sindromom: Kako je Laura došla na svijet?”
Ostavite komentar